η γερμανική εταιρία ακόμα δεν έχει αποφασίσει με ποιο αυτοκίνητο θα λάβει μέρος στο θεσμό, με το Polo να είναι η επικρατέστερη λύση αυτή την στιγμή, αν και ακόμα το Scirocco παραμένει μέσα στις επιλογές των ανθρώπων της VW. Όπως αναφέρουν τα ίδια δημοσιεύματα, η VW θα προετοιμαστεί το 2011 και το 2012, χωρίς να αποκλείεται το ’12 να λάβει μέρος σε επιλεκτικούς αγώνες, με την πλήρη εμπλοκή να προγραμματίζεται για το 2013.
Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε ότι οι ίδιες πηγές κάνουν και διάφορες εικασίες για το δίδυμο των οδηγών. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, λοιπόν, οι άνθρωποι της VW έχουν ήδη μιλήσει με τον Petter Solberg, ο οποίος και είναι θετικός στο ενδεχόμενο συνεργασίας. Όμως, η έκπληξη είναι το όνομα του Sebastien Loeb! Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι Ισπανοί και οι Γερμανοί, η VW θέλει να προσεγγίσει τον επτάκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή και να δημιουργήσει ένα ονειρικό δίδυμο με τον Solberg. Ο Γάλλος έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος της χρονιάς με τη Citroen και έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι μία καινούργια πρόκληση ίσως να ήταν ικανή να τον πείσει να συνεχίσει να αγωνίζεται για μερικά χρόνια ακόμα. Και επάνω σε αυτό θα στηριχθούν οι άνθρωποι της VW, οι οποίοι όπως είναι λογικό θα έχουν και τον απαραίτητο προϋπολογισμό στη διάθεση τους.
Ο διευθυντής του τμήματος μηχανοκίνητου αθλητισμού της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Κρις Νίσεν, είχε δηλώσει πως η εταιρία του είχε διεξαγάγει και ολοκληρώσει έρευνα για το WRC με σκοπό να αποφασιστεί η συμμετοχή της ή όχι. Όμως η περιορισμένη κάλυψη και προβολή του αγωνίσματος από τα ΜΜΕ, ήταν κάτι που ανησύχησε και επηρέασε αρνητικά τον γερμανό κατασκευαστή, αφού αυτό φαίνεται να αποτελούσε την πρωταρχική του επιδίωξη.
Ωστόσο από διάφορες πηγές διαφαίνεται πως οι ανησυχίες αυτές έχουν κατευναστεί και πως η κατασκευή της αγωνιστικής έκδοσης του Σιρόκο συζητιέται πλέον σοβαρά. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν στο περιοδικό Autosport πως “Η VW κάνει τους σωστούς θορύβους πάλι, υπάρχει περισσότερη φλυαρία από την πλευρά τους και λαμβάνουν χώρα θετικές συνεδριάσεις. Δεν είναι βεβαίως για το προσεχές έτος αυτό που ακούμε, αλλά για το επόμενο (2012)”.
Πάντως ο γερμανικός οίκος δεν ξεκινάει από το μηδέν, αφού διαθέτει ήδη τεχνογνωσία σε εκτός δρόμου αγώνες από τη συμμετοχή του με το Ρέις Τουαρέγκ στο Ράλι Ντακάρ, το οποίο έχει κερδίσει τις δύο τελευταίες διοργανώσεις.
Αν λοιπόν η VW πάρει την απόφαση να μπει τελικά στο WRC του 2012, τότε θα υπάρχουν τέσσερις εργοστασιακές ομάδες μαζί με τις Σιτροέν, Φορντ και ΜΙΝΙ, κάτι που θα βοηθήσει στην ανάκαμψη του πρωταθλήματος και του σπορ εν γένει.
ΠΗΓΕΣ: http://www.newsbeast.gr/ http://www.gazzetta.gr/motorsport/wrc/